07 септембар 2006

Ekologija


Seminarski rad iz predmeta »Ekologija i kvalitet života« obuhvata :
• pojašnjenje osnova ekologije
• definisanje polja rada ekologije
• formulisanje grana ekologija
• konkretizaciju osnovnih principa ekologije
• studiju slučaja ekoloških poremećaja
Za realizaciju ovog seminarskog rada, odabrao sam studiju slučajeva ekoloških poremećaja.
To je oblast ekologije, koja se bavi devijacijama u funkcionisanju ekosistema. Kako mnoge
od njih datiraju u savremenom dobu, postavio sam se kao direktan svedok u njenom
funkcionisanju. U profilisanju primera, trudio sam se da se držim najspecifičnijih slučajeva.
Smatram da ovaj seminarski rad ne može svojim definisanim obimom da zadovolji svu širinu
ekoloških poremećaja, koji se stalno obnavljaju, jer je i sam ekosistem potpuno dinamičan,
pa sam se usresredio na suštinske karakteristike i primere.

Нема коментара: