07 септембар 2006

Marketing


Seminarski rad iz predmeta »Marketing« obuhvata :
• opšte informacije analizirane firme
• definisanje uočenih problema
• analizu problema prema SWOT i 4P tehnologiji
• konkretizaciju rešenja problema
• studiju slučaja ponuđenog rešenja
• formulisanje rezimea ponuđenog rešenja
Za realizaciju ovog seminarskog rada, odabrao sam analizu privatnog preduzeća „SI-Papir” iz
Novog Sada. To je preduzeće koje se bavi proizvodnjom i prodajom širokog asortimana
proizvoda iz kategorije školskog i kancelarijskog materijala. U profilisanju problema u radu
ovog preduzeća, trudio sam se da se držim navedenih marketinčkih principa analize, ali su
mnoge sugestije dali i sami učesnici u radu firme.
Smatram da ovaj seminarski rad ne može svojim definisanim obimom da zadovolji svu širinu
marketinške analize poslovanja jednog preduzeća, koje se stalno menja, jer je i ono sam
potpuno dinamičan sistem, pa sam se usresredio na suštinske marketinške dileme, koje su
se same iskristalisale kao ključne karakteristike poslovanja.

Нема коментара: